De Belastingdienst Caribisch Nederland doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval vinden wij het belangrijk dat uw klacht bij ons terechtkomt. Dit geeft ons de mogelijkheid om samen tot een oplossing te komen en onze dienstverlening verder te verbeteren.
Heeft u een klacht over de Belastingdienst Caribisch Nederland?
Dan kunt u deze indienen via klachten@belastingdienst-cn.nl.
Vermeld hierbij alstublieft:
- Uw naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht
- Gegevens die van belang kunnen zijn voor de behandeling van uw klacht (bijvoorbeeld: datum van contact, betrokken medewerker of kenmerknummer)
Na het indienen van uw klacht ontvangt u een bevestigingsmail. Uw klacht wordt vervolgens zorgvuldig onderzocht. Binnen zes weken ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Wij waarderen het dat u de moeite neemt uw klacht met ons te delen en nemen elke klacht serieus. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening blijven optimaliseren.